Tuesday, February 06, 2007

Overdrivelse og overdrivelse...

Heisann! Har ikke vært så mye oppdateringer her i det siste. Skibloggen min har vært HiAce bloggen min de siste månedene, og jeg kan derfor begynne med den. Stakkaren er as we speek på bilsykehus i Næroset og får ny girkasse, noe kontoen min ikke akkurat gleder seg over. Lucky Næroset sies det, og siden det var det eneste stedet de hadde den riktige kassa så satser vi på at det er noe i det. Håper sluttsummen blir like lucky.

På skifronten har jeg egentlig ikke vært like lucky, men jeg har fått kjørt litt. Helga som var ble jeg syk og måtte reise hjem fra Hemsedal, men i følge de som var der har jeg ikke gått glipp av annet enn regn, vind, is og en god posjon fyll. Ikke det verste å slippe unna egentlig, men vi tok ut Hemsedal bonusen før jul så jeg klager ikke. Vi ramla rett opp i den store desemberdumpa og fikk to go`dager med pudder. Hurra!

Utover det har sesongen så langt vært preget av kong vinters dystre uteblivelse og testing/innkjøring av nytt utstyr. Null snø og varmegrader, knekte bindinger og blodtrange støvler. Den snøen som har kommet har enten regna bort, blåst bort eller frosset til is. Faktisk så har mesteparten av den snøen vi har kjørt på vært is lenge før den traff bakken. Kanon is i Gudbrandsdalen har vært livet så langt.

Nok syting, fra nå av skal jeg ikke være riktig så dyster. Ute snør det og jeg er klar for litt seriøs POW med varmekabler og fire spenner rundt leggen. Har store forventninger til resten av vinteren og håper og ber om at de skal bli infridd. Skal ikke avsløre planene, men vil prøve å oppdatere så fort jeg har opplevd noe som det er verdt å skrive hjem om.

I mens, PRAY FOR SNOW!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home