Wednesday, May 31, 2006

Søster´n tilbake med go´tå!

Hoi og hipp!
Nå skriver vi onsdag og jeg har nok et par tre ski dager bak meg. Mandag kjørte Gunleik og jeg litt slush i bakken og tirsdag hooka vi opp med en skibums som heter Lars for å kjøre lange baksida. Pga hardt føre med oppkjørt is venta vi erfaringsmessig til ti på stenge-fire før vi tok heisen opp og tusla over breen for deretter kjøre ned nytina snø. Vi var griseheldige og gikk akkurat klar av isen, en strålende fin tur. Mye vil ha mere og siden skianlegget var stengt tok vi turen til Dalsnibba for å finne tåke, slush, lyng og stein. Ikke riktig så fint, men verdt turen.

I dag har søster´n kommet til "byen" med ny-helbreda tå og sammen med Lars og Olav kjørte vi lange bakside igjen. Morro å gå over breen i snøstorm, men det var allikevel helt greit at sikten var bra 20 meter lenger ned. Håper det kommer mengder av Manna fra Himmlen så vi får en god gammeldags pudder-dag i morra..

Pray for snow..



Olav, Lars, Meg, Søster´n og Lise

4 Comments:

At 22:04, Anonymous Anonymous said...

jeg prayer jeg! men blir vel ikke så mye snø når jeg gjør det!! hahah!!! klem fra gamla!!! :)

 
At 22:09, Blogger KuleKnut said...

Alle monner drar veit du! hehe!

 
At 00:38, Blogger Thomas said...

Digg, digg, digg!!!!!
Ahh!!!

Din bil? Tipper den funker fett til skiturer!

 
At 02:19, Blogger KuleKnut said...

Nei, bilen min står ved siden av og synes ikke i bildet, men det ersamme systemet, toyota HiAce med innebygd seng! hehe! Perfekt til ski tur ja!

 

Post a Comment

<< Home