Tuesday, June 27, 2006

Bonus blåtind

Da hele Roskildefestivalen plutselig ble avlyst bestemte jeg meg for i ren harnisk å reise en tur til Stryn bare for å trasskjøre på råtten snø et par dager. Helt riktig at det var råtten snø, i anlegget, men etter en måned på Folven har jeg fått så mange nye venner at det var bare å henge seg på et lite topptur lag som satte kursen for Blåtind. Tre timer i seriøs mottåverbakke og 2 min seriøs neddoverbakke hjem. Selvfølgelig i strålende sol. Litt eksotisk var det jo at sjølveste Huuk1 drassa med seg baseriggen og prøve fly ned med ski på beina. Selve flyinga ble kanskje litt misslykket, men jeg har fått noen sekunder supercool film til Skreien Skimovie..

PS: Bilde kommer senere fordi den spontane Knut reiste til fjells med tanke på å være borte i to dager i stedet for to uker, dvs uten det nødvendige utstyr som ledninger mellom kamera og Mac, men ting blir ettersendt via Oslo og Voss så bilder ER PÅ VEI!!

2 Comments:

At 10:50, Anonymous Anonymous said...

Fook yeah!!!
Kanon bra tur til Stryn og Voss denne sommeren...skulle du ta turen til Oslo eller Hemsedal er det bare å ringe på for nye eventyr.

Peace out, Smiley/Anders

 
At 01:47, Blogger KuleKnut said...

Lover jeg kommer til å ringe! Hypp på litt kjøring i Hemsedal til vinteren ja! Tjuvlånte bildet ditt av Lars for jeg har enda ikke greid å rote meg til å legge inn noen av mine egne..

 

Post a Comment

<< Home