Wednesday, May 03, 2006

Skreien Skimovie 2006 i rute!

Hay! Bruker tida i Los Angeles bra og har redigert ski biten av Val d`Isere sekvensen ferdig. Kommer til å lage en del til der vi får se litt mere av det rundt, men her er det ski kjøringa som gjelder. Musikken er for en gangs skyld egenprodusert og det er blackmetall av fagreste sort, Desert Pale, fremført av Vardøger med altså da undertegnede på keyboard. De færreste, inkludert meg selv, visste vel at jeg har en fortid som herlig og hellig satanrocker, så dette er virkelig flott.

Har lagt ut en iPodstørrelse versjon på min .mac public folder. Hvis du ikke har iDisk Utility kan du laste den ned fra apple.com, åpne den og gå inn på public folder, skrive inn brukernavnet "kuleknut" og vips så får du opp en ny disk i finder hvor du finner filmen som da heter Val d`Isere. Her ligger også filmen fra i fjor.

For pc brukere er det stort sett samme prosedyre, men etter at du har skrevet inn brukernavnet må du trykke "mount disc" og da vil den komme opp som en ny hard disk under feks "min datamaskin". Lykke til.

2 Comments:

At 21:42, Anonymous Anonymous said...

No way at jeg skal inn å sjekke den film-biten der............ Dere i Alpene, mens jeg var hjemme å jobbet!!!!!!! Det er bare å drite i ass.......
Klem ski-søster som IKKE var med på turen....

 
At 01:40, Blogger KuleKnut said...

Ja, her legger vi virkelig inn aksjer for å få bli med i RESTEN av filmen. Har bl.a. en del ubehandelet materiale fra både Oppdal og østlandet, men vil man ikke så skal man få slippe...

 

Post a Comment

<< Home